Ładowanie…
facebook

10 Lat Pomiar24.pl

10 lat Pomiar24.pl


Dziś chcielibyśmy podzielić się z Wami naszym doświadczeniem. Dariusz Kula, zarządzający sprzedażą internetową w grupie TPI, opowie o tym, jak było dekadę temu, jak jest teraz, oraz jakie plany i wyzwania stoją przed działem e-commerce.

10 lat w e-commerce to cała wieczność. Sklep internetowy
Pomiar24.pl będący częścią grupy TPI obchodzi swoje dziesiąte urodziny.


Historia Pomiar24.pl


W 2010 roku powstał projekt i rozpoczęły się prace nad uruchomieniem sprzedaży online, a już wiosną 2011 miała miejsce pierwsza sprzedaż.
TPI było już wtedy wiodącym dostawcą rozwiązań pomiarowych dla geodezji, budownictwa w Polsce. Pomimo tego rozwinięcie internetowego kanału sprzedaży było 10 lat temu wielką niewiadomą. Owszem, e-commerce to nie była dla polskich użytkowników „terra nova”, jednak czym innym jest zakup butów, spodni, zegarka czy nawet telewizora, a czym innym zakup wysoko specjalistycznego sprzętu wartego kilkadziesiąt tysięcy złotych, a takie również oferuje sklep Pomiar24.pl.
„Początki były ciężkie – wspomina Dariusz Kula, szef działu sprzedaży internetowej - wierzyliśmy jednak, że się uda, bo przecież jesteśmy specjalistami w branży. Pierwsze zakupy opiewały średnio na kwotę 200-300 zł. Teraz nie są rzadkością zakupy powyżej 10 000 zł.”
Sklep zmieniał się i rozwijał wraz z całym rynkiem e-commerce w Polsce.

Stary pomiar24.pl

Pomiar24.pl współcześnie

Teraz, poza samym sklepem, wspierają sprzedaż media społecznościowe, czat w czasie rzeczywistym, analityka i praca z danymi.
„Technologicznie cały czas wszystko się zmienia i nie można przysnąć, żeby nie zostać w tyle. Powiem więcej: w naszej branży to my chcemy wyznaczać trendy i kierunki rozwoju i jak do tej pory nam się to udaje” – mówi Dariusz Kula.
Największą jednak wartością sklepu Pomiar24.pl nie jest technologia e-commerce, ale wykwalifikowany zespół ludzi, który stanowi zaplecze i wsparcie merytoryczne.


„Pracują u nas fachowcy, mamy własny magazyn oraz 5 regionalnych biur sprzedaży w Polsce. Nie musimy czekać na dostawę zakupionego sprzętu tylko wysyłamy go bezpośrednio z naszego magazynu. Służymy także serwisem gwarancyjnym i pogwarancyjnym. Klient wie, że kupując u nas otrzyma wsparcie techniczne na każdym etapie: począwszy od pomocy w wyborze, zakupem, skończywszy na supporcie, z którego może korzystać latami”. - kończy opowieść Dariusz Kula