Odbiór produktów zamówionych w naszym sklepie jest możliwy na 2 sposoby: 


1. Dostawa w ramach przesyłki kurierskiej (0 - 19/29 zł) .
2. Odbiór osobisty w Punktach Odbioru Osobistego(0 zł) .

Zamówione produkty wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej UPS.

Najczęściej czas otrzymania zamówienia to 24h!

W momencie wyjścia przesyłki z magazynu wysyłamy e-mail, w którym podajemy numer listu przewozowego. Klient może w każdym momencie sprawdzić statut przesyłki wchodząc na www.ups.com i wpisując ten numer.

Koszty wysyłki firmą kurierską:

  • Zamówienie powyżej kwoty 600 zł netto (738 zł brutto) - paczkę wysyłamy GRATIS!
  • Zamówienie do kwoty 600 zł netto (738 zł brutto) - 15,45 zł netto (19 zł brutto), w przypadku przedpłaty
  • Zamówienie do kwoty 600 zł netto (738 zł brutto) - 23,58 zł netto (29 brutto), w przypadku płatności za pobraniem

Koszty przesyłki kurierskiej doliczane są do faktury jako osobna pozycja.


Dostępne punkty odbioru


- Warszawa, ul. Bartycka
- Poznań, ul. Dąbrowskiego
- Kraków, ul. Dekerta 
- Wrocław, ul. Boya Żeleńskiego
- Gdańsk, ul. Na Stoku 

Skontaktuj się z doradcą w celu rezerwacji produktu w danym punkcie odbioru

 

tel. kom.: +48 660 755 014

 


Przesyłka czeka na odbiór w wybranym przez klienta Punkcie Odbioru Osobistego 5 dni od momentu powiadomienia o możliwości odbioru. Nieodebranie przesyłki będzie jednoznaczne z anulowaniem zamówienia. Odbierając paczkę z punktu odbioru, prosimy mieć przy sobie numer zamówienia.


Czas doręczenia zamówienia

Czas oczekiwania na przesyłkę = czas przygotowania do wysyłki + czas jej dostawy


Czas przygotowania zamówienia

Przewidywany okres nadania przesyłki jest określony przy każdym produkcie, wraz z opisem. Zazwyczaj wynosi on maksymalnie od 24 do 48 godzin. Wyjątek stanowią produkty nie będące aktualnie na stanie magazynowym pomiar24.pl i wymagające sprowadzenia.

W pewnych sytuacjach istnieje możliwość wydłużenia czasu realizacji zamówienia (np. brak wystarczającej ilości produktów lub przedłużanie się dostarczenia produktu od producenta z przyczyn od nas niezależnych). W każdym przypadku klient jest przez nas na bieżąco informowany telefonicznie lub e-mailem o przewidywanym czasie realizacji zamówienia.

Czas przygotowania zamówienia zależny jest także od wybranej formy płatności: zamówienia opłacane w ramach systemu platnosci.pl oraz przelewem bankowym realizujemy w momencie otrzymania potwierdzenia płatności. Zamówienia płatne gotówką przy odbiorze realizujemy w momencie gdy tylko do nas dotrą (nie dotyczy zamówień wymagających sprowadzenia i powyżej kwoty 5 000 zł netto).

Ponieważ produkty w naszym sklepie różnią się od siebie czasem realizacji, termin przygotowania wysyłki zamówienia szacujemy na podstawie tego, ile czasu zajmie nam przygotowanie produktu, na który trzeba czekać najdłużej.


Czas dostawy zamówienia

W przypadku dostawy firmą kurierską UPS doręczenie zamówienia odbywa się zawsze na drugi dzień po nadaniu.
W przypadku dostawy do jednego z Punktów Odbioru Osobistego, przesyłki są gotowe do odbioru już tego samo dnia lub na drugi dzień od nadania (poinformujemy Cię drogą e-mailową, kiedy będą już w wybranym Biurze, gotowe do odbioru).



Zasady odbioru zamówienia

Obiór przesyłki od kuriera UPS:

Klient powinien sprawdzić zawartość paczki (jeśli płatność następuje gotówką przy odbiorze, kurier najpierw zainkasuje należność, zanim pozwoli otworzyć przesyłkę). W przypadku, gdy opakowanie przesyłki jest uszkodzone, występują uszkodzenia mechaniczne lub zawartość paczki nie jest zgodna z zamówieniem, należy nie przyjmować przesyłki i zażądać od kuriera sporządzenia protokołu szkody. Zaistniałe zdarzenie należy niezwłocznie zgłosić telefonicznie i przesłać kopię protokołu szkody na adres Sklepu.

Odbiór przesyłki w Punkcie Odbioru Osobistego

Pracownik Punktu przekazuje przesyłkę, za którą pobiera gotówkę lub przyjmuje płatnośc Kartą (jeśli zamówienie nie zostało wcześniej opłacone). Jeśli przy sprawdzaniu przesyłki okazałoby się, że Klient rezygnuje z odbioru (np. z powodu niezgodności towaru z zamówieniem, lub innych przyczyn), Biuro przyjmuje całą paczkę z powrotem, oddając klientowi zainkasowaną należność.

Możliwość zwrotu całej paczki i odebrania całości wpłaconej gotówki jest możliwa wyłącznie, kiedy sprawdzenie przesyłki odbywa się przy osobie wydającej.  Po odejściu od lady, wszelkie reklamacje powinny być kierowane bezpośrednio do sklepu, a nie do Punktu.