Zasady realizacji gwarancji

Każdy produkt zamówiony w sklepie pomiar24.pl wysyłany jest wraz z dowodem zakupu (fakturą) który jednocześnie jest podstawą do rozpatrywania reklamacji i gwarancji.

Bardzo prosimy o zachowanie dowodu zakupu (faktury) oraz oryginalnego opakowania do czasu wygaśnięcia okresu gwarancji, wskazanego w opisie produktu. Prosimy również o zapoznanie się z warunkami gwarancji, znajdującymi się w:

https://pomiar24.pl/index.php/gwarancje

W przypadku wykrycia wady w sprzęcie kupionym w naszym sklepie i objętym gwarancją bardzo prosimy o skontaktowanie się z punktem serwisowym TPI/pomiar24.pl.

Po zgłoszeniu usterki poprzez e-mail lub kontakt telefoniczny, reklamowany towar należy przesłać w oryginalnym opakowaniu, wraz ze standardowym wyposażeniem oraz kopią dokumentu zakupu. Towar należy odesłać firmą kurierską (sugerowana - UPS).

Uwaga, nie przyjmujemy paczek wysłanych na koszt pomiar24.pl oraz za pobraniem. W przypadku uznania zasadności reklamacji koszty wysłania towaru zostaną zwrócone.



Centrum Serwisowe TPI/pomiar24.pl

Naprawy gwarancyjne sprzętu zakupionego w sklepie internetowym pomiar24.pl - realizowane są przez Centrum Serwisowe TPI.

Serwis instrumentów pomiarowych Topcon/Sokkia powstał przy firmie TPI Sp. z o.o. wraz z podpisaniem umowy dystrybucyjnej z Topcon Corporation. Wraz z rozwijaniem zakresu napraw wykonywanych w Polsce nasi pracownicy coraz częściej odbywali szkolenia w Topcon Europe.

Rozwój umiejętności pracowników zawsze był połączony ze wzbogacaniem wyposażenia pracowni serwisowej w nowoczesne narzędzia i sprzęt warsztatowy.

Obecnie nie ma przeszkód aby nasi pracownicy naprawili dowolnie uszkodzony instrument geodezyjny wyprodukowany przez firmę Topcon.

Wykonujemy także przeglądy techniczne oraz okresowe. Utrzymywany przy nasz serwis magazyn części zamiennych zapewnia krótki czas wykonywanych napraw.

Serwis gwarancyjny realizuje wyłącznie Centrum Serwisowe TPI na Europę Środkowo-Wschodnią.

W przypadku potrzeby skorzystania z usług serwisu gwarancyjnego prosimy o kontakt:

e-mail:
tel. ( 22)651 03 08
fax 22 862 43 09



Regionalne punkty serwisowe - sprawdzenie i rektyfikacja sprzętu


W przypadku potrzeby każdy klient TPI/pomiar24.pl może bezpłatnie i samodzielnie sprawdzić swój sprzęt pomiarowy na stacjonarnych kolimatorach dostępnych w regionalnych punktach serwisowych:

  • WARSZAWA, ul. Bartycka 22
  • WROCŁAW, al. T. Boya-Żeleńskiego 69
  • POZNAŃ, ul. J. H. Dąbrowskiego 136
  • KRAKÓW, ul. J. Dekerta 18